Portal LOL 1

View previous topic View next topic Go down

Portal LOL 1

Post  SeanFlaherty on Thu Sep 18, 2008 5:26 pm

Because the image gets cut off on the forum, I'll just give a link to it.
http://img227.imageshack.us/img227/4894/portallol1tv7.jpg
avatar
SeanFlaherty

Male Number of posts : 30
Location : Austin, TX
Job/hobbies : motherf'ing school
Registration date : 2008-09-15

View user profile http://smouch.net/lol

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Kiduke on Thu Sep 18, 2008 5:57 pm

lol... you put color into that sketch u showed me, eh?
I'll try 2 get my portal funnies on soon cyclops

_________________
LOLZ
1337
ROFL
LMAO
avatar
Kiduke
Founder
Founder

Male Number of posts : 251
Location : Austin, TX
Job/hobbies : Lols and stuff
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://roflwaffle.forumotions.net

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  SeanFlaherty on Sat Sep 20, 2008 1:46 pm

I have an idea.
You give me sketches on printer paper at school. Then, I'll color them in , scan them, then post them.
avatar
SeanFlaherty

Male Number of posts : 30
Location : Austin, TX
Job/hobbies : motherf'ing school
Registration date : 2008-09-15

View user profile http://smouch.net/lol

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Kiduke on Sat Sep 20, 2008 7:34 pm

meh.. Ill do it mahself...
did u know brittney is a webcomic artist?

_________________
LOLZ
1337
ROFL
LMAO
avatar
Kiduke
Founder
Founder

Male Number of posts : 251
Location : Austin, TX
Job/hobbies : Lols and stuff
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://roflwaffle.forumotions.net

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Brittney on Mon Sep 22, 2008 5:36 pm

Wow all my posts disappeared or something.
Whaaaat? XD
avatar
Brittney

Female Number of posts : 57
Age : 27
Location : San Francisco, California
Job/hobbies : Student
Registration date : 2008-09-19

View user profile http://peppermint-demise.deviantart.com

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Kiduke on Thu Sep 25, 2008 4:55 pm

Lo' brittney!
glad you decided to stay!

_________________
LOLZ
1337
ROFL
LMAO
avatar
Kiduke
Founder
Founder

Male Number of posts : 251
Location : Austin, TX
Job/hobbies : Lols and stuff
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://roflwaffle.forumotions.net

Back to top Go down

STOP DRAWING

Post  umar530 on Sat Dec 13, 2008 7:19 pm

No offense sean but u should just let jonythan do the drawing cuz u kinda suck
avatar
umar530

Male Number of posts : 56
Job/hobbies : manga (detailed comic creator) creator & medical stuff
Registration date : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Kiduke on Tue Dec 16, 2008 1:37 pm

Very Happy Laughing What a Face cyclops alien cat sunny

_________________
LOLZ
1337
ROFL
LMAO
avatar
Kiduke
Founder
Founder

Male Number of posts : 251
Location : Austin, TX
Job/hobbies : Lols and stuff
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://roflwaffle.forumotions.net

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Kiduke on Mon Dec 29, 2008 9:22 pm

DAH NAH NAH NAH!
You got the scanner!

Now I'll upload when I get the time to!

(A zelda refrence for all you n00bs out there)

(For all you pros, I DO speak uber-1337, I just wrote something for the n00bs to understand. The correct uber-1337 for noobs is /\/0085.)

_________________
LOLZ
1337
ROFL
LMAO
avatar
Kiduke
Founder
Founder

Male Number of posts : 251
Location : Austin, TX
Job/hobbies : Lols and stuff
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://roflwaffle.forumotions.net

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Brittney on Thu Jan 08, 2009 4:40 am

I think Portal is a pretty cool guy. Eh lies about cake and doesn't afraid of anything.
avatar
Brittney

Female Number of posts : 57
Age : 27
Location : San Francisco, California
Job/hobbies : Student
Registration date : 2008-09-19

View user profile http://peppermint-demise.deviantart.com

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Kiduke on Fri Jan 09, 2009 4:39 pm

lolol

_________________
LOLZ
1337
ROFL
LMAO
avatar
Kiduke
Founder
Founder

Male Number of posts : 251
Location : Austin, TX
Job/hobbies : Lols and stuff
Registration date : 2008-09-07

View user profile http://roflwaffle.forumotions.net

Back to top Go down

Re: Portal LOL 1

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum